دکتر ایمان تجلی

رییس اداره دامپزشکی شهرستان مهدیشهر

آدرس:ابتدای جاده شهمیرزاد-دربند-پایین تر از دانشکده روانشناسی

تلفن: 33622191

  • 1403/01/05 - 07:24
  • تعداد بازدید : 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

2443 نوبت بازدید دستاورد سیزده روز نظارت بهداشتی دامپزشکی سمنان در نوروز و ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: طی اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و در راستای ارتقای سطح کیفی و بهداشتی فرآورده های خام دامی و در نتیجه تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه از تعداد 1181مرکز فعال تولید، نگهداری، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در سطح استان از ابتدای اجرای طرح تا ۳ فروردین ماه سال جاری تعداد ۲۴۴۳ نوبت بازدید صورت پذیرفت.

وی در ادامه گفت: طی این بازدیدها میزان ۱۳۶۳کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی توسط بازرسین دامپزشکی کشف و ضبط و به طریق بهداشتی امحاء گردید. همچنین پرونده ۵ واحد متخلف به مراجع قضایی ارجاع گردیده و ۲ مرکز نیز بعلت تخلفات بهداشتی پلمپ گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان اضافه نمود: این طرح با مشارکت ۱۸ اکیپ ثابت و سیار بازرسی از تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت پایان ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در ایام تعطیل و غیرتعطیل در سطح استان آغاز گردیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

در پایان دکتر حسینی ضمن اعلام استمرار بازدیدها و نظارتهای بهداشتی توسط بازرسین دامپزشکی در تمامی ایام سال، از شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست نمود: فرآورده های دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و معتبر تهیه و به تاریخ تولید، انقضاء و کد بهداشتی دامپزشکی محصول دقت نمایند و از خرید محصولات فاقد هویت خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان مربوطه و یا سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان سمنان گزارش نمایند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی اسلایدر اصلی
  • کد خبر : 316877
کلمات کلیدی
saeed khabbaz

saeed khabbaz

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید